Tuliko sinulle kysyttävää? Kerromme mielellämme lisää!
Haluatko lisätietoa majoituksesta ja palveluistamme? Oletko kiinnostunut järjestämään tilaisuuden? Ota meihin yhteyttä niin kerromme lisää!
Varsinaista vastaanottoa ei ole, jossa tarvitsee kirjautua sisään tai ulos. Hanhivaaran liikuntakeskuksen henkilökunta kuitenkin auttaa paikan päällä aukioloaikojensa puitteissa. Heidän kautta voit myös varata huoneen tai pidentää varausta ja saat apua esim. ovikoodeja koskevissa kysymyksissä. Hotel Saloran henkilökunta on paikalla tavallisesti arkisin 8.00-16.00.
Hanhivaaran liikuntakeskus on avoinna kesäaikojen ulkopuolella tavallisesti
Ma-To klo 9-20
Pe-La klo 9-22
Su 12-16
HUOM! Hanhivaaran aikatauluissa tapahtuu muutoksia, joista Hotel Salora ei vastaa, joten muistathan aina tarkistaa etukäteen!
Voi hallinnoida varaustasi ”Hallinnoi varaustasi” painikkeesta. Painike sijaitsee mustassa yläpalkissa oikealla. Kirjaudu joko varausnumerolla tai sähköpostiosoitteellasi. HUOM! Ainoastaa kotisivivujen kautta tehtyjä varuksia voi hallinnoida tätä kautta. Voit myös peruuttaa varauksesi. Ilmoitathan meille sähköpostitse tai ota yhteyttä puhelimitse jos sinulla on ongelmia peruuttaa varaus kotisivujen kautta niin autamme!
Rahat palautetaan haluamallesi tilille ja tässä menee muutamia päiviä.
Sisäänkirjautuminen on klo 15.00 alkaen.
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin kello 8.00-16.00 välillä niin pyrimme mahdollistamaan tämän. Aikainen sisäänkirjautuminen riippuu saatavuudesta.
Uloskirjautuminen on klo 12.00, jolloin ovikoodit lakkaavat toimimasta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin kello 8.00-16.00 välillä niin pyrimme mahdollistamaan tämän. Myöhäinen uloskirjautuminen riippuu saatavuudesta.
Varauskanavasta ja maksutavasta riippuen rahat palautuvat 2-10 päivän sisällä.
Joskus saatamme joutua vaihtamaan jo varatun huoneen toiseen, jolloin sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä lähtee vieraallemme uusi viesti, josta löytyy huoneen numero ja ovikoodi. Uusin viesti on tällöin aina voimassa oleva.
Alaikäinen saa yöpyä Hotelli Salorassa edellyttäen, että hänen seurassaan on vähintään yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö.
Matkatavaroita ei valitettavasti voi säilyttää hotellissa ennen ovikoodin voimaantuloa eikä varauksen päättymisen jälkeen. Ryhmä- ja yritysvarauksissa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin 8.00-16.00 niin voimme mahdollisesti auttaa asiassa.
Huoneen numero tulee 24 h ennen varauksen alkua majoittujan ilmoittamaan sähköpostiin ja vielä uudestaan 8 h ennen varauksen alkua majoittujan ilmoittamaan puhelinnumeroon. Huomioithan, että jos varaus on tehty Booking.comin kautta voit saada huonetiedot vain jos myös Hotel Salora on vahvistanut varauksen.
Jos sähköposti tai puhelinnumero on ilmoitettu väärin, ei tietoa ole voitu lähettää eteenpäin. Jos Hanhivaaran liikuntakeskus on saapuessasi avoinna, saat huoneen ovikoodin paikan päältä myös heiltä! Muussa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluun numerossa 00358 44 777 3999. HUOM! Kello 16.00 jälkeen arkisin ja viikonloppuisin päivystyspalvelumme auttaa. Voit joutua odottamaan linjalla tai jättää takaisinsoittopyynnön.
Jos ovikoodisi ei toimi, kyseessä on yleensä liian nopeasti syötetty koodi tai väärinkäsitys, kuten esim. varaus väärälle päivälle, liian aikainen tulo tai liian myöhäinen lähtö. Tarkista ensin vahvistuksestasi, että tiedot ovat oikein ja että sinulle on myönnetty kuudinumeroinen ovikoodi. Kokeile sen jälkeen syöttää koodi rauhallisesti laitteeseen.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme jos ongelma jatkuu, puh +358 44 777 3999. Jos Hanhivaaran liikuntakeskus on avoinna, saat ovikoodin myös heidän henkilökunnaltaan. HUOM! Joskus asiakaspalvelussamme voi olla ruuhkaa, joten varaudu tässä tapauksessa odottamaan linjalla. Asiakaspalvelustamme soitetaan myös takaisin!
Kaikille hotelli Saloran vieraille on maksuton sisäänpääsy Hanhivaaran liikuntakeskuksen kuntosalille, ryhmäliikuntatunneille sekä heidän saunoihinsa. Saunat sijaitsevat miesten ja naisten pukuhuoneissa. Lokerikoissa ei ole lukkoja. Lukon voi ostaa liikuntakeskuksesta. Sisäkautta voi kävellä suoraan saunatiloihin. Hotelli Salora ei vastaan Hanhivaaran liikuntakeskuksen aikatauluista, joten aikataulujen tarkistaminen on vieraidemme vastuulla. Tavallisesti saunat ovat päällä päivittäin kello 21.00 saakka. Nousseet sähkönhinnat tulevat todennäköisesti tekemään muutoksia aukioloaikoihin, joten muistathan tarkistaa aikataulut etukäteen jos saunan käyttö on sinulle tärkeää! Hanhivaaran liikuntakeskuks on oma yrityksensä, eikä Hotelli Salora ilmoita muutoksista heidän palveluissaan tai aikatauluissaan, vaan tämä on vieraidemme vastuulla.
Huoneen siivous suoritetaan varauksen päätyttyä. Jos kyseessä on pitempiaikainen varaus, huone siivotaan myös joka viides päivä.
Hotel Saloran huoneet ovat savuttomia.
Tupakointi on kielletty huoneissa ja muissa hotellin tiloissa. Tupakointi aiheuttaa yleensä palohälytyksen. Hotellin tiloissa tupakoinut henkilö (tai viime kädessä varauksen yhteyshenkilö) joutuu maksamaan sakkomaksun (200€), minkä lisäksi veloitamme kaikki tupakoinnin seurauksena syntyneet lisäkulut.
Huoneihin ei saa tuoda eläimiä, eikä missään huoneissamme ole kokolattiamattoja.
Huoneissa ei ole tallelokeroa.
Kaikissa huoneissamme on vieraillemme ilmainen langaton internetyhteys, johon ei tarvitse kirjautumistunnuksia.
Huoneissa ei ole huonekohtaista ilmastoinnin säätömahdollisuutta. Tiettyjen huoneiden ikkunat on mahdollista avata. Tätä ei suositella etenkään kuumalla kesäpäivällä, jolloin lämmintä ilmaa virtaa huoneeseen. Verhot on silloin hyvä pitää kiinni. Ilmastoinnin automatiikka säätelee automaattisesti huoneen lämpötilaa.
Hotelli Salorassa ei ole Invahuoneita.
Hissi löytyy heti pääovien edestä, joka vie suoraan Vip Superior-huoneiston viereen. Tästä eteenpäin on hieman pidempi käytävä, joka johtaa toisen kerroksen huoneisiin. Suoraan toisen kerroksen huoneiden viereen ei tule hissiä.
Kaikissa huoneissamme on erillissängyt sekä taulutv, työpöytä- ja tuoli sekä oma kylpyhuone suihkulla ja hiusten kuivaajalla. Huoneissa on pyyhkeet sekä petivaatteet. Standard huoneissamme on kaikissa pieni jääkaappi, vedenkeitin pikakahvilla ja teellä. Superior huoneissamme on iso jääkaappi, mikroaaltouuni, vedenkeitin sekä pikahvia ja teetä. Ikkunattomissa huoneissa on identtinen sisustus muihin huoneisiin verrattuna mutta näissä huoneissa ei ole jääkaappia tai mikroaaltouunia. Vedenkeitin kahvilla ja teellä löytyy.
Vip Superior huoneistossamme on oma sauna, pesuhuone kahdella suihkulla ja oma wc.Kaksi erillissänkyä omassa makuuhuoneessa, olohuone ja ruokailutila sekä levitettävä sohva kahdelle. Keittokulma löytyy ruokailuvälinein vesipisteellä, mikroaaltouunilla, kahvin ja vedenkeittimellä varusteltuna. Huoneistossa on kaksi taulutelevisiota.
Parkkitilaa on reilusti heti Hotelli Saloran pääovien edessä. Paikoitus on ilmaista eikä sille ole aikarajoitusta. Lisäksi kaksi auton sähkölatauspistettä löytyvät pääovien läheisyydestä kuten myös invapaikat.
Aamupala tarjoillaan Hanhivaaran liikuntakeskuksen kahvilassa. Aamupala on mahdollista ostaa erikseen paikan päällä. Aamupalaa ei tarjoilla kuitenkaan esim. pyhäpäivinä. Hotelli Salora pidättää oikeuden aamupalan aikatauluja koskevissa muutoksissa. Aamupala on tavallisesti tarjolla maanantaista lauantaihin 7.30-9.00 ja sunnuntaisin 9.00-11.00.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme arkisin kello 8.00-16.00 välisenä aikana tai lähetä meille sähköpostia. Säilytämme löytötavarat kuukauden ajan.
Hotelli Salorassa ei ole erillisiä allergiahuoneita, joten lemmikkieläimiä ei saa tuoda hotellin tiloihin. Samasta syystä kaikki huoneet ovat savuttomia. Hotellin tiloihin eläimen tuonut henkilö (tai viime kädessä varauksen yhteyshenkilö) joutuu maksamaan sakkomaksun (200€), minkä lisäksi laskutamme kaikki eläimestä aiheutuneet lisäkulut, kuten siivous- ja pesulakulut.
Pyörän voi viedä joko huoneeseen tai tuoda sisälle hotelliin ensimmäisen ja toisen huonekerroksen rappusten alapuolelle. Hotellin pääovi on lukossa viikonloppuisin ja arkisin pääovi menee lukkoon kello 18.00. Hotellin tiloissa kiertää vartijan yöaikaan.
Jos majoituksen aikana ilmenee häiriötä tai meteliä, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun numeroon +358 44 777 3999, josta vartija kutsutaan paikalle rauhoittamaan äänekkäästi käyttäytyviä vieraita. Mikäli meteli varoituksesta huolimatta jatkuu, poistetaan vieraat hotellista.
Hotelli Saloran tiloissa kiertää vartija ja valvontakamerat sijaitsevat kerroksissa ja käytävillä. Asiasta voi käydä myös ilmoittamassa Hanhivaaran liikuntakeskuksen henkilökunnalle, joka ottaa yhteyttä vartijaan heidän aukioloaikojensa puitteissa.
Ei-kiireellisissä asioissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse info@hotelsalora.fi tai soittaa arkisin kello 8.00-16.00. Asiakaspalvelu päivystää 24/7. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla matkapuhelimellasi numeroon +358 44 777 3999. Jos huone jostain syystä tarvitsee vaihtaa, ota heti yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme korjata asian. Hanhivaaran liikuntakeskuksen henkilökunta auttaa paikan päällä aukioloaikojensa puitteissa.
Kuitin voit ladata ja tulostaa saamastasi varausvahvistuksesta. Varausvahvistuksen alaosassa on punainen neliö, josta voit ladata kuitin.
Majoittujat voivat saapumispäivänä mennä suoraan huoneisiinsa ovikoodilla klo 15.00 alkaen ilman saapumisilmoitusta tai tuloselvitystä. Lähtöpäivänä yöpyjät voivat lähteä hotellista ilman lähtöselvitystä viimeistään klo 12.00.
Ovikoodi aktivoituu saapumispäivänä kello 15.00 ja lakkaa toimimasta kello 12.00 lähtöpäivänä.
Hotelli Salorassa ei käytetä avaimia vaan ovikoodeja. Lähetämme ovikoodin sekä huoneen numeron sähköpostilla saapumispäivää edeltävänä päivänä ja tekstiviestillä saapumispäivänä. Tiedot lähetetään kaikille majoittujille, joiden yhteystiedot on varauksessa ilmoitettu. Hotelli Saloraan voi tulla saapumispäivänä milloin tahansa klo 15.00 jälkeen ja ovikoodi toimii koko oleskelusi ajan. Ovikoodi lakkaa toimimasta lähtöpäivänä klo 12.00.
Suomen lain ja hotelli Saloran varausehtojen mukaisesti varaukseen on merkittävä huoneessa majoittujien henkilötiedot, ml. henkilötunnus. Ovikoodia ei lähetetä ennen kuin vaadittavat tiedot on täytetty. Voit täyttää tiedot varaukseesi heti, kun olet suorittanut maksun, kirjautumalla ”Minun varaukseni” -sivulle varausnumeron ja sähköpostisi avulla. Varausvahvistuksessa on linkki, josta pääsee täyttämään puuttuvat tiedot, ellei varaaja täyttänyt tietoja jo varausta tehtäessaä. Linkki tulee myös tekstiviestillä ennen kuin ovikoodi lähetetään.